måndag, april 28, 2008

Dagens namnsdagsbarn: Ture & Tyra
Dagens ordspråk: Vänskap låter inte betala sig med annat än vänskap.

+ 14 grader Mulet


Hej på er alla igen, nu är jag här. Måste ju in och visa lite livstecken.
Vi har haft våra älskade barnbarn Kelvin & Tindra här två helger i rad. Så vi har haft fullt upp.

Annars håller jag och Ann på med vårt projekt, det är en massa papper som skall ordnas och tillstånd som skall sökas.

Det har inte blivit så mycket scrappat men en Lo har jag gjort och skickat till Scrapbooking-mm så jag kan inte visa den än. Har även gjort ett kort till min svägerska Pia som fyllt år här i April.



Den 19 april hade vi ett underbart väder. Vi åkte till Tonis bror Ken dom har en sådan där härlig Jacuzzi som barnen bara älskar. Ni kan ju tro att Kelvin och Tindra inte var sena med att hoppa i.

Bad.



Näpp nu kallar plikterna.

HA DE GÖTT!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ett jättefint kort och underbara foton. Ser så härligt ut att få bada:)
Så spännande att se vad ni håller på med för projekt!
Kramar om

Ejris sa...

åh så gött det ser ut men en sån pool jag vill oxå ju=)
KRAMS

Evelina sa...

Jag blir så illans nyfiken. Kan du inte viska bara liiite till om projektet så jag slipper gå i bitar :-)

Kram