fredag, mars 20, 2009

Dagens namnsdagsbarn: Joakim & Kim
Dagens ordspråk: Ingen kan på samma gång vara förälskad och klok.

Här har vi SOL underbara SOL.


Nu var det en tid sedan jag var här igen.

Måste bara berätta vad jag och Eléonore gjorde i går. VI RED PÅ RIDSKOLA!
När jag var med Tindra på ridskolan i lördags så blev jag så sugen på att rida. Jag frågade då Inger på Frillesås Kör och Ridskola om det fanns några lektioner för vuxna. Visst sa hon vi börjar på Torsdag. Så jag anmälde mig och Elli och igår var vi där.Jag fick en häst som inte hade sadel och jag fixade både trav och galopp barbacka fast det var minst 10 år sedan jag red. Och det känns i den gamla kroppen idag (ha ha).Har mer att berätta men får uppdatera med det senare nu skall jag iväg och träna på Xtravaganza innan jag börjar i vår Grillstuga.

HA DE GÖTT!

1 kommentar:

Anonym sa...

Spännande med ridning!!
Kramar om