måndag, februari 25, 2008

Dagens namnsdagsbarn: Sigvard & Sivert
Dagens ordspråk: Det goda säger man och gör inte, det onda gör man och säger inte.

+4 grader växlande molnighet och blåsigt.

I dag är det ingen vanlig dag i dag är det Victors födelsedag.
Grattis Victor önskar moster Bettan.

I går var det dax för mig att fylla tant. Måste erkänna att jag inte känner någon skillnad från i förrgår men bara vetskapen om att jag fyllt 50 gör mig mörkrädd.

Vi hade bokat weekendpaket på
Sörö hus med spa.





Vi skulle bo i ett gemak med havutsikt och jacuzzi.



Men av detta blev inget. Toni blev sjuk i början av veckan med hemsk hosta och feber och hann inte att bli frisk.

Men det blev kalas ändå Elli med familj kom, min son och 3 av mina svägerskor Ann, Rita & Pia. Tack tjejer ni är för goa.

Av min familj fick jag ett objektiv till min kamera + uv-filter och blommor.



Av mina goa svägerskor fick jag parfym och blomma.



Kelvin hade ritat teckningar och gjort ett halsband.



Tindra hade också ritat teckning och gjort ett kort.



I postlådan kom det ett kort ifrån min goa vän Berith.Tack vännen!



Så min dag blev så bra man bara kan önska sig.

Förra veckan fick jag scrappat en layout också.

Halloween 2007



HA DE GÖTT!

15 kommentarer:

Monica sa...

Åh, så synd att ni missade spat! Hoppas att det går att ta igen. Det låter ändå som att din dag blev riktigt fin. Grattis i efterskott igen! Kram.

Anonym sa...

Stort grattis i efterskott!! Hoppas ni kan ta spa-besöket vid annat tillfälle, det såg mysigt ut.
*kram* från mig.

Evelina sa...

Å näe. Fy så trist att ni missade spa och övernattning. det såg jättemysigt ut! Men jag förstår att du haft det trevligt ändå. Vilka fina presenter du fått. Uuuunderbart med ett riktigt lång-zoom objektiv.

Stor varm kram!!!!

Anonym sa...

Grattis i efterskott vännen. Låter som om du haft en bra födelsedag.
Kram

MOLLES BLOGG sa...

Grattis i efterskott! Hoppas att ni får njuta av spa-weekenden en annan gång.
Det verkar som du fick en fin födelsedag ändå!

Kramisar

En salig blandning sa...

Åååh, så synd att det inte blev som planerat. Ni får ta igen det sen;) Men bra att det blev en fin dag trots allt!

Härligt, skrämmande layout!

Bammie sa...

Oj, Jag har missat din födelsedag. Stort grattis i efterskott. Synd att ni missade spat men ni får ta igen det en annan gång. Skönt att höra att tanten inte känner sig som tant. :) De vet jag vad jag har att vänta. Jag är ju inte så långt efter dig.
Kram.

Elisabeth sa...

Ett stort grattis på din födelsedag!

Anonym sa...

Hej Bettan
Sander en liten halsning fran det stora landet i vaster. Har finns sa manga fina scrapbookingaffarer sa man blir galen...almost too much. Men det finns inga svenska tecken pa tangentbordet...ha ha
Have a nice day!
Your friend Berith in Texas

Anonym sa...

Stort grattis så här i efterskott. Trist med spat men ni får boka om.
Härliga presenter du fått.
Krram

Elisabeth sa...

heiiiiiiiiiiiiii
og gratulerer så mye med vel overstått 50 års dag;) så synd at det ikke ble noe av det opplegget deres.. det såg jo såååå herlig ut da..
ha en fin kveld
klem fra elisabeth

Anonym sa...

Stort Grattis i efterskott!!!
Massa kramar

Susanne H / snuffehar sa...

Grattis i efterskott! Synd att ni missade SPA-resan men det ser ut som om du i alla fall fick en massa fina presenter och en bra dag.
Kram
Susanne

Anonym sa...

Hej vännen.

Allt väl? Hoppas du hade en kanon härlig födesledag och att du kan njuta a vspahelgen senare?:-)

Kram

Cloud

Ejris sa...

studsar in o önskar GLAD PÅSK
kramiz