tisdag, mars 27, 2007

2007-03-27

Tisdag

Dagens namnsdagsbarn:
Rudolf & Ralf
Dagen ordspråk: För att undvika kritik, säg ingenting, gör ingenting, var ingenting.

+ 4 grader SOL

Hu det är ingen värme på morgonen. Var ute med hundarna 05:45 i morse och då var det bara 2 grader varmt, tur att det blir varmare på dagen.

Det var så härligt i skogen i går, så varmt och stilla skulle kunna sitta där på min fikasten hela dagen.

Försökte att fotografera min vilddjur men det är inte lätt.

Här har Balder hittat något som luktar väldigt gott.






Här lyckades jag nästan att få till ett fint foto på Balder, men som vanligt precis när man trycker så vänder han huvudet.



När jag kom hem så krattade jag i trädgården. Allt glas från mitt växhus är borta Toni körde bort det sista i går.

Nu skall vi ut i skogen igen.

7 kommentarer:

cloud sa...

Hej Vännen

Vad härligt det låter med promenader och vad stor Balder har blivit. Jättegoa vovvisar och bilder.

Kramis
Karin

Anonym sa...

Så stor Balder har blivit, det går fort!
Kram

Anonym sa...

Men ÄÄÄÄNTLIGEN är du tillbaks!!! Du har varit saknad ska du veta! Så skönt att du kunde få hjälp av dataproffsen ;-)
Det låter så härligt att dricka kaffe på en sten i skogen, men ajg får väl nöja mej med att påta med blommr i handelsträdgården. det är ganska förnösamt det också :-)

Stor kram!

Anonym sa...

förnöjsamt ska det vara ;-)

Anonym sa...

Underbara foton!
Visst är det typiskt att de vänder på huvudet så fort man ska ta en bild.
Längtar till lördag:)
Kramelikram

MOLLES BLOGG sa...

Underbara foton!

har saknat ditt bloggande, skönt att du e tebax!

ses på lördag. LÄNGTAR!!!

kramisar Molle

Theresa/Tette sa...

Oh, vad härligt det ser ut!
Har ni mycket efterdyningar av stormen? Hur ser det ut i skogen, har det fallit mycket träd?

Ha en bra dag!