torsdag, juni 04, 2009

Dagens namnsdagsbarn: Solbritt & Solveig
Dagens ordspråk: Det möjliga är det som tar lite tid. Det omöjliga är det som tar lite längre tid.


+ 9 grader Sol

Tack mina vänner för att ni lämnar kommentarer när ni är här. Har blivit väldigt dålig på det själv men lovar att bättra mig.

Ni kommer säkert att bli väldigt trötta på alla foton på min lille Akilles här men det får ni stå ut med.Här kommer några till.







Titta även på vår Buddha, han är så underbar och tar hand om lilla Akilles.Fotot blev inte det bästa med allt motljus men man ser ju vovvisarna.



Nu har jag börjat på ett nytt handarbetes projekt. Det är en stickad klänning. Så här ser modellen ut.



Detta är mina färger som jag använder. Tänk ett par vita leggins till det och en smal Bettan.



Idag är det marknad i Kungsbacka och då brukar vi få mycket att göra. Hoppas bara att vädret håller sig, dom pratade om regn. Just nu har vi blå himmel men det kan ju ändra sig snabbt.


HA DE GÖTT!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åååh, morsan!!! Du kommer bli jättefin i den juh!!! :)
Behöver du knappar så har jag PLENTY!!! Bara att komma hem till mig o hamstra. kram Tina

Berith sa...

Åh så fina hundar! Är den minsta ett nyförvärv?
Du är så otroligt duktig på att sticka o sy, kommer bli jättefint det är jag övertygad om! Ska bli spännande att se en bild på dig sedan i din "nya" kropp och nya klänning!
Kramar i massor

MOLLES BLOGG sa...

Ursöta dogs, är ju otroligt svag för rottisar.
Tror att klänningen blir helt underbar, önskar att jag vore så händig!
Ha en go vecka!
kramisar