onsdag, maj 27, 2009

Dagens namnsdagsbarn: Beda & Blenda
Dagens ordspråk: Motgångar brukar avslöja snillet, medgångar döljer det.

+ 11 grader Sol & Kuling

Hej igen alla mina vänner nu kommer här ett par rader igen.

Jag skrev innan att jag skulle sy en balklänning till min kära kusin Pias dotter Victoria. Den är klar och tjejen har varit på balen så nu vill jag visa skapelsen här och lite från provningsdagarna.

Provgången 1





Provgång 2





Färdigt resultat.





Hon blev så fin, denna färg passade henne perfekt.

Annars är här som vanligt förrutom att man har två stycken vilda hundar runt fötterna för det mesta. Dom busar och leker hela dagarna.







Detta får bli allt från mig för denna gång, nu väntar Grillstugan igen.

HA DE GÖTT!

1 kommentar:

Berith sa...

Hej vännen!
Kolla min blogg får du se. Tror du kan finna det sista inlägget ganska intressant!!
Kramelikram