måndag, mars 31, 2008

Dagens namnsdagsbarn: Ester
Dagens ordspråk: Kärlek är som att äta soppa med gaffel. Man får aldrig nog.

+7 grader Mulet


I lördags var Elli och jag på Nordiska Stämpel & Scrapmässan. Så kul det var att få träffa alla er goa tjejer som vi känner. Elli och jag lovade några av er att vi skulle ordna en scrapträff så att vi får sätta oss ner och scrappa ihop som förr.
Det blev en del nya papper och en klocksats som jag skall scrappa. Klocksatsen består av ur tavla, ben att ställa den på, fotoram och urverk + visare. Har börjat att måla på den lite. Minnet sviker mig när jag försöker att komma på vem jag köpte den av.

Klocksatsen




Sen måste jag ju börja att scrappa med mina fina papper som jag införskaffat det skall bli så kul.

Nu väntar mina hundar otåligt på mig vi skall ut på promenader igen. Det har varit ett långt uppehåll med detta efter som jag har varit nere i en deppsvacka. Detta har aldrig hänt förrut men nu vet jag hur alla ni som är deprimerade känner er. Men som sagt så är jag på väg tillbaka.

HA DE GÖTT!

8 kommentarer:

Susanne H / snuffehar sa...

Kul att gå på mässa. Jag ska på scrapmässa i Helsingborg på lördag. Det ska bli trevligt. Hoppas på att få shoppa lite trots att det tryter i plånboken denna månaden... ;o)

Ejris sa...

åh den måste du visa när du är klar=)
kul med mässa synd bara att man bor lite långt ifrån
kram

Evelina sa...

Skönt att du är på väg uppåt igen! Och JAAA en scrapträff tack!! Det var så roligt att få se er på mässan, det var alldeles för länge sedan!

KRAM

Elisabeth sa...

hei hei
tusen takk for hilsen hos meg;)
og her var det jammen mye nytt siden sist jeg var her;)
ha en kjempe fin kveld
klem fra elisabeth

MOLLES BLOGG sa...

Skönt att höra att du är på G igen!
Roligt att träffas på mässan även om det var trångt*ler*

Scrapträff låter superkul!!

Ha en bra vecka!kramisar

Anonym sa...

Hoppas, hoppas, hoppas att jag får komma på er scrapträff, det hade varit underbart kul!!
Kramar om

Anonym sa...

skönt att höra att du är på G igen. Sänder många varma tankar till dig!!
Kramisar

Anonym sa...

Usch och fy för att vara deppig. Skönt att du är på väg upp igen. Jag var på mässan under söndagen då var det inte så mycket folk.

Scrappträff kan aldrig vara fel.
kram till dig.
Bammie